Hello There, Guest! • Register

Which games should we add to the category?

by Fortress - 8 Sep 2015, 05:38 PM in Gaming
Poll: What games do you mostly play and which ones would be popular enough amongst other members?
You do not have permission to vote in this poll.
LoL
23.53%
8 23.53%
TERA
5.88%
2 5.88%
Battlefield
11.76%
4 11.76%
Left4Dead
14.71%
5 14.71%
CaH
23.53%
8 23.53%
ToS
8.82%
3 8.82%
Minecraft
5.88%
2 5.88%
CS;GO
5.88%
2 5.88%
Total 34 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Posts:
23
Reputation:
4
Fortress
Administrator
Administrator
Posts:
23
Joined:
Sep 2015
Likes:
5
Four Years of Service
OP
Posted: 8 Sep 2015, 05:38 PM
For anything not on the list, write it down here so i can add them to the stuff you can choose in the pool.
PS: You can choose some premade gifs for avatars now.
Absolutely disgusting. 
Posts:
38
Reputation:
0
Caolite
Kill Them All
Kill Them All
Posts:
38
Joined:
Sep 2015
Likes:
1
Four Years of Service
Posted: 9 Sep 2015, 11:03 AM
Though it is not out yet, Blade and Soul is coming in late '15 early '16. And I'm certain many of us would like to play it. On the contrary TERA is no longer a relevant game as far as I can see.
Would also recommend Black Desert Online but it's popularity is nowhere near BnS and kinda keeps dropping..
How about CSGO? I believe some of us play it.
<IMG SRC="http://static.4chan.org/image/temp/dinosaur.gif">
Posts:
28
Reputation:
0
Roger
Kill Them All
Kill Them All
Posts:
28
Joined:
Sep 2015
Likes:
0
Four Years of Service
Posted: 13 Sep 2015, 05:02 AM
Pardon me for the offtopic, but where can I post things about games? I couldn't find a game section or is  it the one "television/anime"? Or maybe it is just me being 6am here ^^"
Posts:
573
Reputation:
7
Katsu
Eeeh? Nani?
Eeeh? Nani?
Posts:
573
Joined:
Sep 2015
Likes:
48
Guy with the stick
Four Years of Service
Posted: 13 Sep 2015, 10:40 AM
(13 Sep 2015, 05:02 AM)Roger Wrote: Pardon me for the offtopic, but where can I post things about games? I couldn't find a game section or is  it the one "television/anime"? Or maybe it is just me being 6am here ^^"
Oh bummer. I made a category, but since it contains no boards, it is invisible to users =~=)/ I'll get on it as soon as I get out of bed Roger! 8)
Also damn what makes you get up at 6am on a sunday?:o
Ah yes, my favorite quote from GOT: “May the force be ever in your favor, Mr. Potter” -Gandalf (chronicles of Narnia)
Posts:
28
Reputation:
0
Roger
Kill Them All
Kill Them All
Posts:
28
Joined:
Sep 2015
Likes:
0
Four Years of Service
Posted: 15 Sep 2015, 09:07 PM
(13 Sep 2015, 10:40 AM)Katsu Wrote: Oh bummer. I made a category, but since it contains no boards, it is invisible to users =~=)/ I'll get on it as soon as I get out of bed Roger! 8)
Also damn what makes you get up at 6am on a sunday?:o

lol, study, exams, and being late for them Tongue
Posts:
573
Reputation:
7
Katsu
Eeeh? Nani?
Eeeh? Nani?
Posts:
573
Joined:
Sep 2015
Likes:
48
Guy with the stick
Four Years of Service
Posted: 15 Sep 2015, 09:10 PM
(15 Sep 2015, 09:07 PM)Roger Wrote: lol, study, exams, and being late for them Tongue
Oh damn. Being late for exams isn't good =~=)/ Good luck with passing exams tho~ Once you're free, we can go a full night of games if ya wanna :D You can teach me the new stuff added in LoL xD
(i just hope that once yours end, mine won't start ;_;)
Ah yes, my favorite quote from GOT: “May the force be ever in your favor, Mr. Potter” -Gandalf (chronicles of Narnia)
Posts:
13
Reputation:
0
Dinoej
Kill Them All
Kill Them All
Posts:
13
Joined:
Sep 2015
Likes:
0
Four Years of Service
Posted: 23 Sep 2015, 05:57 PM
ADD UNTURNED >:D
[Image: moon.gif]
The Moon
The only light you would receive when you get surrounded by the dark.



1 Guest(s)