Hello There, Guest! • Register

Hey

by linkthehylian - 27 Mar 2019, 10:26 PM in The Lounge
Posts:
86
Reputation:
5
t
Ruby
Posts:
86
Joined:
Mar 2019
Likes:
33
One Year of Service
OP
Posted: 27 Mar 2019, 10:26 PM
Not sure if anyone here will recognize me. I'm a former modder/player. It's nice to see a forum that's actually active and that I wasn't aware of until a few minutes ago. (Thanks to whoever posted it on the reddit.) 

Hope to see some familiar faces here. :)
Posts:
606
Reputation:
-5
Katsu
Eeeh? Nani?
Eeeh? Nani?
Posts:
606
Joined:
Sep 2015
Likes:
57
Guy with the stick
Five Years of Service
Posted: 27 Mar 2019, 10:51 PM
(27 Mar 2019, 10:26 PM)linkthehylian Wrote: It's nice to see a forum that's actually active

And one that isn't... you know... closed down with all but 20 members permanently purged Glare

But yeah, damn, I remember you from a loooong time ago. How you holding up man :) Welcome to our smol little thing we have

And yeah, not a lot of people know about this place. Kinda comfy that way ngl
[Image: HAi23xg.png]
"The cave you fear to enter holds the treasure you seek."
Posts:
81
Reputation:
4
Kaida
Dragon Overlord
Dragon Overlord
Posts:
81
Joined:
Sep 2015
Likes:
11
Five Years of Service
Posted: 27 Mar 2019, 11:01 PM
Oh yo hi Link you wont remember me but I meme'd around in a skype group with you for a short period of time in the past
Posts:
47
Reputation:
-13
Graneepi
Newbie
Newbie
Posts:
47
Joined:
Nov 2018
Likes:
12
Two Years of Service
User got warned for this post
Posted: 27 Mar 2019, 11:10 PM
Hi, Welcome to WatchMojo, today we’ll be counting down our favorite Top 10 Top 10 Countdowns.

Number 10: WatchMojo’s Top 10 Top 10 countdowns. In this top 10 countdown, WatchMojo counts down their favorite top 10 top 10 countdowns, starting with WatchMojo’s Top 10 Top 10 countdowns.
Feels good to be back  Aww
Posts:
86
Reputation:
5
t
Ruby
Posts:
86
Joined:
Mar 2019
Likes:
33
One Year of Service
OP
Posted: 27 Mar 2019, 11:32 PM
(27 Mar 2019, 11:01 PM)Kaida Wrote: Oh yo hi Link you wont remember me but I meme'd around in a skype group with you for a short period of time in the past

I think I actually do remember you. You remember Elite Future, right ? I was a part of that group back in 2015.
Posts:
81
Reputation:
4
Kaida
Dragon Overlord
Dragon Overlord
Posts:
81
Joined:
Sep 2015
Likes:
11
Five Years of Service
Posted: 27 Mar 2019, 11:36 PM
(27 Mar 2019, 11:32 PM)linkthehylian Wrote: I think I actually do remember you. You remember Elite Future, right ? I was a part of that group back in 2015.

Yeeaah he made a discord server and added all the people from back then a few months ago but I don't think I saw you in it. I distinctly remember you and Ryan I don't even know why. Something just makes my brain associate you with him.
Posts:
86
Reputation:
5
t
Ruby
Posts:
86
Joined:
Mar 2019
Likes:
33
One Year of Service
OP
Posted: 27 Mar 2019, 11:42 PM (This post was last modified: 27 Mar 2019, 11:43 PM by linkthehylian.)
(27 Mar 2019, 10:51 PM)Katsu Wrote: But yeah, damn, I remember you from a loooong time ago. How you holding up man :)

Glad to see that you remember me. But unfortunately, I completely forget who you are. LOL

Other than that I'm doing alright, I guess. Life's been pretty hard on me since then. Just trying to make the best of it.

(27 Mar 2019, 11:36 PM)Kaida Wrote: Yeeaah he made a discord server and added all the people from back then a few months ago but I don't think I saw you in it. I distinctly remember you and Ryan I don't even know why. Something just makes my brain associate you with him.

Ah, yeah. Ryan's one of my really close friends that was known as "KittehLol" on AoTTG. Honestly, I'm surprised you even remember him. Can't exactly recall whenever he was added to that group.
Posts:
606
Reputation:
-5
Katsu
Eeeh? Nani?
Eeeh? Nani?
Posts:
606
Joined:
Sep 2015
Likes:
57
Guy with the stick
Five Years of Service
Posted: 27 Mar 2019, 11:51 PM
(27 Mar 2019, 11:42 PM)linkthehylian Wrote: Glad to see that you remember me. But unfortunately, I completely forget who you are. LOL

Other than that I'm doing alright, I guess. Life's been pretty hard on me since then. Just trying to make the best of it.

Yeet. MonkaMega We used to play a lil back in like... woah 2014/15 I think. Then I just stopped seeing you. You still play?
[Image: HAi23xg.png]
"The cave you fear to enter holds the treasure you seek."
Posts:
86
Reputation:
5
t
Ruby
Posts:
86
Joined:
Mar 2019
Likes:
33
One Year of Service
OP
Posted: 28 Mar 2019, 12:08 AM
(27 Mar 2019, 11:51 PM)Katsu Wrote: Yeet. MonkaMega We used to play a lil back in like... woah 2014/15 I think. Then I just stopped seeing you. You still play?

Did you have another alias that you went by back then ? Because Katsu doesn't ring any bells at all.

And not that much, no. I got back into Resident Evil after REmake 2 came out.
Posts:
606
Reputation:
-5
Katsu
Eeeh? Nani?
Eeeh? Nani?
Posts:
606
Joined:
Sep 2015
Likes:
57
Guy with the stick
Five Years of Service
Posted: 28 Mar 2019, 12:12 AM
(28 Mar 2019, 12:08 AM)linkthehylian Wrote: Did you have another alias that you went by back then ? Because Katsu doesn't ring any bells at all.

And not that much, no. I got back into Resident Evil after REmake 2 came out.

Nope, my OG feng account is Katsu so... yeah. Peek Oh das cool, I hardly play any vidya anymore..
[Image: HAi23xg.png]
"The cave you fear to enter holds the treasure you seek."



2 Guest(s)